Activitats Dirigides

 

ACTIVITAT DESCRIPCIÓ
BALANCE. Les activitats del bloc BALANCE cerquen un treball més introspectiu que potenciï l’equilibri entre els hàbits saludables i l’activitat física. Millorarem la nostra consciència corporal i compensarem altres tipus d’entrenaments.
ESTIRAMENTS Com no podria ser d’una altra manera, l’estrella d’aquesta activitat són els estiraments! Quins beneficis t’aportaran? Més mobilitat, relaxació de la musculatura i més elasticitat.
IOGA Si encara no has provat el ioga, ara ja no tens cap excusa! Aquesta disciplina, originària de l’Índia, té un vessant físic, mental i espiritual. A través de diverses postures, conjuntament amb la relaxació, la meditació i la respiració, el ioga ens ensenya a tenir consciència del propi cos.
MOBILITY. Nova activitat!  L’objectiu de les sessions de mobility és millorar l’amplitud articular, el gran protagonista de l’activitat és el dinamisme, més que les posicions estàtiques. És una activitat intensa i d’alta exigència en què es combinen exercicis complexos amb treball de força muscular.
PILATES INICI Sí, també tenim sessions de pilates en la programació! Aquesta combina el dinamisme i la força muscular amb el control mental, la respiració i la relaxació. El treball es focalitza en la musculatura que dona fermesa a la columna vertebral.
DANCE. Les activitats del grup DANCE converteixen l’entrenament en diversió. Una forma diferent de treballar la condició física a partir de coreografies de diferents estils musicals que faran evadir-te i passar-t’ho d’allò més bé a la vegada que enforteixes cames, braços… I, sobretot, fas bategar el cor!
STEPS Pujar i baixar, pujar i baixar, pujar i baixar… Aquesta activitat dirigida necessita un graó o “step”, damunt del qual es realitzen diversos exercicis al ritme de la música. Té un vessant cardiovascular important, així com de força. Les teves cames ho notaran!
ZUMBA® Si t’agrada i passar-t’ho bé, no et perdis les classes de zumba! Treballaràs la capacitat aeròbica a través de coreografies de música llatina, merengue, salsa, etc., amb la finalitat de cremar calories de manera divertida. Quedeu avisats i avisades: la coordinació és un aspecte important en aquestes sessions.
STRENGTH. Les activitats de STREGTH tenen com a element comú el treball de la força. Cada activitat està estructurada perquè treballis la resistència muscular, la potència, la força màxima… Sempre dins les teves possibilitats i en formats molt diferenciats. Des de tasques molt enfocades al treball funcional per ajudar-te en el teu dia a dia, fins als circuits més exigents. 
ACTIVA’T. Nova activitat! Si fa temps que no fas esport i vols tornar a activar-te, aquesta és una magnífica opció! Aquestes sessions et serviran de plataforma per reenganxar-te a l’activitat esportiva i millorar la teva condició física general.
BODY FITNESS Et presentem l’activitat estrella del grup STRENGTH. Té una durada de 50’, cada pista musical treballa un grup muscular diferent. És una sessió de treball individual amb barres i discos on aconseguiràs tonificar, definir, millorar i enfortir el teu cos d’una forma global.
CORE Segur que has sentit a parlar del core. És l’hora d’enfortir-lo! El core és el “nucli”, està format pel conjunt de músculs situats al centre del cos que configuren el nostre centre de gravetat i que donen estabilitat a la zona lumbar i pelviana. Ens referim als rectes abdominals, els oblics, el transvers, el diafragma, el sòl pelvià…
GAC Què vol dir GAC? Fàcil! Glutis, abdominals i cames. En aquestes sessions treballarem principalment el tren inferior i el core, amb sessions que poden ser de treball individual, en circuit o en grup, amb suport de material com manuelles, kettlebell o tensors.
GIM SUAU Aquesta és una activitat que s’adreça principalment als sèniors! L’objectiu de les sessions de Gim suau és millorar l’estat de salut d’una manera integral, amb exercicis que incidiran en la força, el treball cardiovascular, l’equilibri, la coordinació, la memòria, l’agilitat… Sabies que els estiraments tenen una gran presència en aquesta activitat?
POWERBOXING Les sessions de Powerboxing tenen un gran protagonista: el sac i el copejament constant. Aquesta activitat combina els principals moviments dels esports de lluita (boxa, karate, taekwondo…) en diversos combos, que es poden realitzar individualment o en parella. Fes pujar l’adrenalina i descarrega tot l’estrès en les nostres sessions!
RUN&FIT. Nova activitat! Si t’agrada córrer, les sessions de Run&Fit són per a tu! Aquesta és una activitat outdoor compartida entre els dos centres esportius en què es combina el treball de resistència cardiovascular i els exercicis de força. El format de la sessió és run+fit+run+estiraments i es proposaran circuits urbans amb inici i final a diversos punts del barri, sempre en companyia dels nostres tècnics i tècniques esportives.
TBC Si busques una activitat que treballi globalment tot el cos i que combini el treball de resistència i els exercicis de força, la teva activitat és el TBC! Les sessions són dinàmiques i variades, en format de treball individual o en circuit, i amb suport de material com ara manuelles, tensors, etc.
CYCLING. El boom del ciclisme és un fet. Són nombrosos els estudis sobre els beneficis que aporta la bicicleta per a la nostra salut. Amb nosaltres viuràs l’experiència de pedalejar en grup, veure cims mítics nevats a l’estiu o fer una volta per la badia de Roses en un dia espectacular. I tot això acompanyat de la millor música i els millors professionals!
ATLES CYCLING A les sessions d’ATLES Cycling viuràs l’experiència de pedalejar en grup, al ritme de la millor música i dins una ruta virtual guiada pel nostre tècnic/a. El treball de resistència és intens però, tot i això, són sessions inclusives en què l’exigència és individual. Acompanya’ns a coronar els mítics ports de muntanya en un ambient immillorable!
CMT (CYCLING MIX TRAINING). Nova activitat! El ciclisme indoor passa al següent nivell! Després de tota l’expèriència acumulada durant aquests anys, hem dissenyat una activitat plena de reptes i desafiaments per donar-te més varietat i un treball més complet a les teves sessions de cycling. Té com a base l’entrenament d’intervals d’alta intensitat (HIIT), amb la particularitat que a cada sessió treballarem tant damunt com fora de la bicicleta.
CROSS. Les activitats de CROSSTRAINING estan basades en la metodologia HIIT (High interval intensity training). El més coneguts de tots és el format TABATA però aquest només és la punta de l’iceberg. Hem combinat fins a 5 tipus d’activitats diferents per reptar-te i portar-te a una dimensió fins ara desconeguda. T’atreveixes?
CROSS ENDURANCE El Cross Endurance és una bona opció per a les persones que s’apropen per primera vegada al crosstraining. Repta les habilitats de la resistència i la força. T’enfrontaràs a entrenaments explosius amb l’objectiu de millorar la quantitat de temps de treball a altes intensitats.
CROSS FAST. Nova activitat! El Cross Fast és un entrenament específic de la velocitat, el component més avançat del rendiment. Sessions curtes però intenses dedicades a la millora de la velocitat i la capacitat d’executar moviments. Ep, però no tot és córrer! En aquestes sessions realitzarem exercicis complexos per treballar la potència, la capacitat de reacció, els salts… Això sí: ràpid, molt ràpid!
CROSS POWER. Nova activitat! Les sessions de Cross Power tenen com a objectiu principal l’increment de la força i el volum del tren inferior. L’entrenament se centra en la potència a través de sobrecàrregues, elevació de peses en exercicis d’activació de glutis, abdominals i cames… Quina és la diferència amb les activitats del bloc STRENGTH? Aquí hi ha més intensitat de treball, mes volum de càrregues i una altra tipologia d’exercicis.
CROSS SKILLS El Cross Skills és una classe de tècnica on practiquem pas a pas els principals moviments d’aixecament.

 

GRAELLA ACTIVITATS DIRIGIDES CEM ESPANYA INDUSTRIAL

DESCRIPCIÓ ACTIVITATS DIRIGIDES CEM ESPANYA INDUSTRIAL