web torneig padel

Us presentem el 2n torneig de pàdel ATLES, us ve de gust participar en aquesta competició?

Inscripcions

Les inscripcions al torneig es realitzaran del 24/04/19 al 28/04/19 a la recepció del CEM l’Espanya Industrial.

El dia 24 de 8 a 12 h tindran prioritat d’inscripció les persones apuntades als grups de pàdel Atles.

El preu del torneig serà de 18 € per a les persones abonades i 25 € persones no abonades. Estan garantits 3 partits com a mínim.

Només podran inscriure’s en una categoria (tot i que es permetrà formar part d’una llista d’espera per si hi ha alguna baixa).

Caldrà facilitar un correu electònic, telèfon mòbil i comunicar la disponibiltat horària (preguem la màxima flexibilitat per tal de poder organitzar els quadres).

*Places limitades.

*Tots els integrants hauran de ser majors de 18 anys.

 

Categories

El torneig constarà de 3 categories:

  • Masculina (2 nivells)
    1. Iniciació/intermig baix
    2. Intermig alt
  • Femenina
  • Mixta.

 

Calendari de competició

Fase de grups: del 06/05/19 al 12/05/19.

Play off (quarts de final): del 13/05/19 al 17/05/19.

Semifinals i finals: dissabte 18 /05 /19

  1. El sorteig dels grups es farà el dia 29/04/2019 al matí i es penjarà al web www.atlesesports.cat amb l’ordre de partits.
  1. La forma de comunicació durant la fase de grups entre les parelles integrants del mateix grup serà a travès del Whatsapp (es crearan grups).
  1. Les parelles de cada grup disposaran de 5 dies (del 29/04 al 03/05 a les 12hs) per acordar quan jugaran entre ells els 6 partits de la fase de grups (3 cada parella).

Aquest acord s’haurà de comunicar a recepció i es farà efectiu sempre i quan hi hagi disponibilitat de pista.

  1. El dia 03/05/14 per la tarda l’organització resoldrà els possibles conflictes d’horaris adjudicant data i hora a aquests partits no establerts. Posteriorment es publicaran a la recepció del centre i a la web els horaris definitius.
  1. A les semifinals i finals, els horaris dels partits seràn comunicats per l’organització.

 

REGLAMENT DE LA COMPETICIÓ I NORMATIVA

  1. Entre els participants ha de destacar el FAIR-PLAY.
  2. Tots els partits seran auto-arbitrats. La parella guanyadora serà l’encarregada de comunicar a la recepció del centre el resultat del partit.

L’organització posarà a disposició dels participants al torneig pilotes de pàdel pq les utilitzin durant tot el torneig.

  1. Els partits de la fase de grups es jugaran dins 1 hora de temps (60´), a 1 set (guanyarà el que arribi primer a 6 jocs). En cas que passi l’hora i el partit no estigui decidit, guanyarà la parella que tingui acumulats més jocs o, en el seu cas, punts.
  2. Es recomana arribar 15 minuts abans del partit i ser estrictes amb l’horari d’inici de partit (seguir el rellotge de pista). Si passats 10 minuts de l’hora fixada per a una trobada, nos’hagués presentat un dels contrincants es podrà aplicar “W.O.“ (si així ho demanés la parella perjudicada), i s’anotarà com a partit guanyat al jugador present (6/0 – 6/0).
  1. Passaran a quarts els dos primers de cada grup i les dues millors tercers. En cas d’empat a victòries entre 2 parelles del grup, es mirarà el partit directe entre aquestes per desempatar.

Si 3 parelles estiguessin empatades, es tindrà en compte la diferència de jocs de cadascuna de les 3 parelles, en els seus 3 partits disputats.

  1. El play off es jugarà amb les següents característiques:

-Quarts de final es jugaran a 9 jocs (guanyarà el que arribi primer a 9 jocs).

-Semifinals i finals es jugaran a 2 sets i supertiebreak (10punts).

  1. Cal seguir les instruccions de l’organització en tot moment. No fer-ho pot ser motiu d’exclusió.
  1. L’organització de la prova es reserva el dret de modificar qualsevol punt d’aquest reglament o nova situació en benefici del desenvolupament general de la prova.
  1. Inscriure’s a la prova comporta l’acceptació i el coneixement d’aquest reglament.
  2. Les vostres dades personals seran incorporades a la base de dades creada per el Secretariat d’Entitats de Sants, Hostafrancs i  la Bordeta de conformitat amb les prescripcions de la Llei Orgànica 15/1999 del 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, i seran utilitzades exclusivament amb la finalitat de gestionar el servei en què us inscriviu.
  1. El Secretariat utilitza diferents espais (web, premsa, memòries, audiovisuals …) per a informar de les seves activitats. En aquests espais es podran publicar imatges en les quals apareguin, individualment o en grup, usuaris realitzant les esmentades activitats. Atès que el dret a la pròpia imatge és reconegut dins l’article 18.1 de la Constitució i regulat per la Llei 1/1982 del 5 de maig, la inscripció a aquesta prova implica el consentiment per publicar imatgesde les activitats realitzades.
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone