web falsos mites

Entrenament de força: comencem?

Si encara no ho fas, t’animem que incorporis l’entrenament de força en la teva rutina esportiva, t’aportarà molts beneficis!

A continuació desmuntem alguns mites falsos sobre l’entremant de força:

 

Les dones que entrenen la força es veuran més musculades que els homes.

L’entrenament de la força ben programat tindrà grans beneficis en la composició corporal i qualitat de vida, tant en dones com en homes.

 

Però si jo el que vull és perdre greix! 

L’entrenament de la força és totalment necessari si el nostre objectiu és la pèrdua de greix, ajudarà a mantenir la nostra massa muscular i augmentarà el nostre metabolisme basal (quantitat d’energia que consumeix l’organisme en repòs).

 

No, gràciesjo no em vull “inflar”! 

La realitat és totalment oposada. Un entrenament de força ben planificat ens ajudarà a aconseguir disminucions en els perímetres corporals.

 

L’entrenament de força fa perdre flexibilitat 

Exercitar-se amb pesos lliures o màquines no és sinònim, en absolut, de convertir-se en una persona amb rigidesa o amb més dificultats de mobilitat. De fet, passa justament el contrari, ja que si s’executa la tècnica correcta a cada exercici, amb el pes adequat i amb un rang de moviment complet, es pot arribar a incrementar la flexibilitat.

 

L’entrenament de força és perjudicial per a les articulacions 

És justament el contrari. Quan els moviments amb pes es realitzen amb una tècnica correcta, el que s’aconsegueix és reforçar les articulacions gràcies a la millora de la resistència en els lligaments.

 

 

Per on pots començar? Demana un pesatge gratuït a l’àrea de fitness per conèixer la teva edat biològica:

-pes

-percentatge de greix

-massa muscular

-metabolisme basal

-greix visceral

-massa òssia

-percentatge d’aigua

 

Et confeccionarem una rutina personalitzada per assolir els teus objectius, podràs seguir-la a través de l’app. Al cap d’un mes, tornarem a pesar-te per veure la teva evolució.

Comencem?

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone