Activitats Dirigides


 

ACTIVITAT DESCRIPCIÓ
Baixa intensitat
ESTIRAMENTS Treball específic de la flexibilitat i l’elasticitat muscular
GIM SUAU Activitat adreçada a la gent gran que té per objectiu el manteniment de les principals capacitats físiques, a més de les relacions socials. Treball de la força, la resistència i l’esquema corporal.
PILATES INICIACIÓ Classes d’iniciació al pilates mat sense material on aprendràs els moviments bàsics d’aquesta disciplina.
Mitjana intensitat
AQUATONO Activitat de tonificació al medi aquàtic que suma tots els beneficis de l’exercici físic amb els propis de l’aigua (ingravidesa, baix impacte, flotacions…).
EN FORMA Activitat de tonificació general que incideix en totes les capacitats condicionals: força, resistència, velocitat i flexibilitat. Adreçada a persones que vulguin fer activitat física sense coreografia ni càrregues altes.
GAC Treball de tonificació localitzat de glutis, abdominals i cames.
ZUMBA® Coreografies divertides a partir de ritmes llatins (merengue, salsa, reggaeton, etc.) per aconseguir un treball cardiovascular intens. Ideal si voleu reduir el greix corporal i passar-ho de primera.
Alta intensitat
BODYFITNESS Activitat de tonificació muscular global mitjançant exercicis de força-resistència amb discos i barres al ritme de la música.
CARDIOBOX Activitat coreografiada on es combinen els diferents moviments dels esports de lluita al ritme de la música.
CROSSTRAINING Activitat de tonificació i cardiovascular d’intensitat extrema. Treball a partir d’exercicis intervàlics de molt alta intensitat.
SPINNING® Una classe de spinning® és un desafiament virtual en bicicleta que inclou diversos “re­correguts”, acompanyats per una música que ajuda els participants a interpretar els canvis de ritme.
STEPS Activitat coreografiada amb plataforma (steps).La coreografia es desenvolupa pujant, baixant i al voltant dels steps.
TBC “Total Body Conditioning”. Mix entre activi­tat de tonificació i cardio amb coreografies bàsiques